FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Zanim skontaktujesz się z działem obsługi, koniecznie sprawdź nasz dział FAQ, w którym zebraliśmy najczęściej zadawane pytania przez naszych klientów.
- Jak mogę zamówić Korę Premium?
- Korę Premium można zamówić poprzez formularz zamówienia dostępny na naszej stronie, jak również mailowo pisząc na adres: biuro@korapremium.pl. Zamówienia przyjmujemy także telefonicznie pod nr telefonu: 787 826 538.
- Jak jest termin realizacji zamówienia?
- Staramy się na bieżąco i jak najszybciej realizować Państwa zamówienia. Z reguły ten czas nie przekracza 1-2 dni. W sezonie może się wydłużyć, a maksymalnie może potrwać do 5 dni roboczych. Termin realizacji tak drastycznie przedłużony może być głównie z przyczyn losowych o czym staramy się informować telefonicznie, lub mailowo. W przypadku odbioru osobistego odbiór następuje natychmiastowo po opłaceniu zamówienia. Prosimy o kontakt w zakresie uzgodnienia terminu realizacji przed zakupem.
- Jakie są koszty dostawy i czy można odebrać zamówienia osobiście?
-
Koszty dostawy są zależne od ilość zakupionych worków kory i ustalane są indywidualnie.
Zamówienie można odebrać osobiście pod adresem ul. Polna 105, Czmoń - Jak pakowana jest kora?
-
Kora pakowana jest w pełne worki - 80 l.
1 m3 kory = 13 worków. - Jak można anulować lub zmienić zamówienie?
- Jeśli nie doszło do wyjazdu transportu z korą można anulować zamówienie poprzez odpowiedź na maila z zamówieniem lub telefonicznie. Analogicznie można dokonać również korekty, czy zmiany zamówienia.
- Co zrobić jeśli chcę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?
- Prosimy niezwłocznie napisać wiadomość e-mail do nas w tej sprawie lub zadzwonić.
- Jakie są formy płatności?
- Podstawowa forma płatności to przedpłata przelewem tradycyjnym na podane przez nas konto. Zamówienie można również opłacić na miejscu gotówką lub kartą.
- W jakich godzinach można dzwonić do sklepu?
- Kontakt z biurem obsługi zamówień internetowych odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.